0

N er det kun to dager igjen til jeg skal veies og mles, hper p nedgang i bde vekt og ml :D Idag var jeg i middag hos svigers, ble servert stek. Ikke det vrste iforhold til kalorier og jeg spiste en "liten" porsjon, mindre enn hva jeg gjorde fr ihvertfall. Kunne nesten ikke vre uhflig takke nei til dessert s tok en liten kule med is. Jeg skal tillate meg litt mer kalorier p lrdagene men siden det ikke er fullt en uke siden jeg begynnte s ville jeg vre litt forsiktig idag. Dagens kaloriinntak er n p 1160 kcal s jeg skal straks kose meg med jordbr + litt vaniljesaus :D Imorgen blir frste trening, ut i lypa med langrennski. 40 min med langrenn forbrenner litt over 300 kcal s det er bare f p seg skiene mens det er sn!!

2

Idag ble det havregryn til frokost, viktig variere mltidene litt s man ikke blir lei. Jeg har egentlig ikke tenkt til vre supernye med veie maten osv, klarer se ca p yemlet men n i starten kan det vre greit. Veide opp 40 gram havregryn som er en "liten skl", husk at havregryn metter godt. Jeg bruker kun skummet melk, den har minst kcal og smaker lett og friskt. Havregryn uten noe stt er for meg ikke spiselig, sukker er selvflgelig uaktuelt s her ble det to ss splenda (47 kcal). Hele mltidet kom da p ca 285 kcal, da regnet jeg med 2,5 dl skummet melk. Kjempegodt, enkelt og mettende!

9

Dagens middag ble fullkornspita med kyllingfile, salat og litt ekstra lett rmme. Utrooolig godt, friskt og ikke minst sunt! Jeg satte egentlig p 2 pitabrd til meg selv, men et mettet mer en nok. Et fullkornspita inneholder ca 180 kcal, s det passer perfekt til bde middag, lunsj og kvelds. Hele middagsmltidet med ekstra lett rmme og ketchup uten tilsatt sukker hadde ca 400 kcal, noe som er ganske magert til middag vre. Jeg laget masse ekstra salat s det skal jeg pakke ned i en av de ste rosa "lunsj" boksene mine s har jeg til imorgen, bare vre opp litt kylling eller noe annet godt til :D

5

Noen ganger er det litt vanskelig og vite hva man br handle nr man er i butikken, jeg syns ihvertfall det. Har googlet litt og funnet masse inspirasjon. Det jeg alltid pleier ha i skapet er: Fullkornspitabrd (kjempegode), epler, knekkebrd, riskaker, kokt skinke plegg og kyllingfile. Idag skal jeg handle inn litt ekstra som tunfisk, rdlk, speltlomper og spinat!

Hva er dine "m ha" i skapet?













7

Dag 3 med min nye livsstil og det gr faktisk veldig bra. Dagens frokost ble to riskaker + to kokte egg, med kun 240 kcal. Men jeg kan legge til ca 100 kcal da jeg drakk et stort glass 100 % naturlig juice til. Til morningen idag snikveide jeg meg og vekten sto p 83,6!! Har helt sikkert ikke gtt ned 1,4 kg men det nye kostholdet har sikkert gjort meg lettere p en mte :D Gleder meg veldig til frste offesielle veiedag som er til mandagen!











Velkommen til min blogg! Jeg er en jente i 20-rene som har lagt p meg endel de siste rene, og har n endelig bestemt meg for ta tak i det fr det gr for langt. Flg min vei til "my perfect self". Jeg skal ned fra 85 kg til 65kg, s jeg har hele 20 store jobbe med! Follow on Bloglovin


Siste innlegg



Bloggdesign








hits